שימו לב:

באפשרותכם ללחוץ פליי מעל כל שיר
כדי לשמוע את השיר המקורי.

כוס הבדלה

בהשראת: הכוס הכחולה - עברי לידר


יש לי את הכוס הבדלה 
ערבבתי בה יין קצת אלכוהול 
ויש לי חמר מדינה
לאכול לפניו אני לא יכול
לפני משפחה במוצ"ש
לפני בשמים בהבדלה
לפני מלוה מלכה אני מטביל אצבעי 
ושופך את הכל


ויש לי קצת טעם שבת אחרי שהבדלתי על כוס 
ויש לי את הריח של צונט אחרי שהוצאתי שבת
ויש לי את הרגש והוא אומר לי מתי שזה טוב 
ויש לי בשמים, ויש לי נרות גם לרוב. 


רק תזהר שלא ינמס, אל תעזוב 
וגם אם זה חם אל תתפתה לעזוב
ורק תנסה להבין שבת זה טוב 
המלכה מסתלקת ויהיה לה קשה לעזוב 


יש לי את הכוס הבדלה 
ערבבתי בה יין קצת אלכוהול 
וכמה שהיא מלאה היא נראית לי תמיד 
ריקה מהכל 
היו אנשים שאמרו לי, אנחנו רעבים תעשה הבדלה
עכשיו כולם אכלו לי, כולם אכלו כבר מלוה מלכה 


אז רק תזהר שלא ינמס, אל תעזוב 
וגם אם זה חם אל תתפתה לעזוב
ורק תנסה להבין שבת זה טוב 
המלכה מסתלקת ויהיה לה קשה לעזוב 


תגיד איך נראה לך, זה יום קדוש כזה 
תגיד איך נראה לך, להזמין אורחים יום יפה
ושינת צהרים קצת לא שווה 
תגיד איך זה נראה לך, קודש, 
אם אני מבשל


רק תזהר שלא ינמס, אל תעזוב 
וגם אם זה חם אל תתפתה לעזוב
ורק תנסה להבין ששבת זה טוב 
המלכה מסתלקת ויהיה לה קשה לעזוב 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה