שימו לב:

באפשרותכם ללחוץ פליי מעל כל שיר
כדי לשמוע את השיר המקורי.

מלך העולם

בהשראת: מלך העולם - שלמה ארצי



שם ברחבה, מול קיר ענק קדוש
יום חול
לפעמים אני, נאנח בלי קול
ובכל זאת, אבא שם שומר גם כשאתה גדול
אומר את התהילים אומר רק שאתה,
מלך המלכים, בזכותך אני ממשיך לחיות
כי הכל זה רק תפילות
(כי אתה) מחייה מתים חי העולמים
גם אם אהיה אי שם,
אקום ואמשיך להודאות לך
כי בשבילי אתה תמיד
מלך העולם


השם לנגדי תמיד
נעשה מה שירצה עם נבחר
מתפלל אני, ורק שואל "מה עוד אפשר
גם אם לא הייתי אני עוד אהיה"
אומר עוד תהילים,
אומר רק שאתה, מלך המלכים
בזכותך אני ממשיך לחיות
כי הכל זה רק תפילות
(כי אתה) מחייה מתים חי העולמים
גם אם אהיה אי שם,
אקום ואמשיך להודאות לך
כי בשבילי אתה תמיד
מלך העולם


בשבילי אתה
מלך המלכים
בזכותך אני ממשיך לחיות
כי הכל זה רק תפילות
(כי אתה) מחייה מתים חי העולמים
גם אם אהיה אי שם,
אקום ואמשיך להודאות לך
כי בשבילי אתה תמיד
מלך העולם
מלך העולם


מלך העולם, מלך העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה